Kierownik ds. Inwentaryzacji

Opracowuje strategię inwentaryzacji, sprawuje nadzór nad przebiegiem procesu oraz zarządza zespołem inwentaryzacyjnym.

Opis stanowiska:

Kierownik ds. inwentaryzacji to kluczowa osoba odpowiedzialna za nadzór nad procesem inwentaryzacyjnym. Główne obowiązki to opracowanie strategii działania, zarządzanie zespołem, kontrola poprawności danych w systemie oraz dbałość o relacje z Klientem.

Wymagania:

  • prawo jazdy kategorii B,
  • gotowość do pracy nocnej i wyjazdowej,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność i zdolność do pracy w zespole.

Co oferujemy?

  • stałe miesięczne wynagrodzenie,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • 30 odpłatnych dni wolnych,
  • narzędzia niezbędne do pracy m.in. laptop i telefon służbowy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

Aplikuj

Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij swoje zgłoszenie!